-- particles



Виховні заходи кафедри

за останні роки


Заходи 2024 року


Участь здобувачів освіти ОП«Психологія» першого (бакалаврського) рівня у благодійному ярмарку


 
Під час проведення благодійного ярмарку



17 квітня 2024 року здобувачі-бакалаври ОП«Психологія» долучилися до благодійного ярмарку, метою якого було зібрати кошти на потреби наших ЗСУ!
Студенти-бакалаври груп ПС-23-1, ПС-22-1, ПС-21-1, ПС-20-1 підготували свої лоти – це й власноруч виготовлені поробки, і смаколики, і hand-made, і м'які іграшки, які будуть нагадувати про теплі моменти навчання. Загалом на благодійному ярмарку було зібрано 4043 гривні. Проте найбільшу суму (1500 грн) вдалося зібрати кафедрі ППФ. Зібрані кошти вже передали для закупівлі речей, потрібних пораненим бійцям у прифронтовому шпиталі на Куп’янському напрямку.
Сьогодні ми усі мусимо пам'ятати, завдяки кому ми можемо навчатися, навчати і жити!
Із вірою в Перемогу і з вдячністю ЗСУ!


Заходи 2023 року


Захід, присвячений пам’яті видатного українця – Михайла Васильовича Остроградського

21 вересня відбувся просвітницько-виховний захід, присвячений пам’яті видатного українця – Михайла Васильовича Остроградського.
Читальна зала бібліотеки зібрала студентів та співробітників напередодні річниці від Дня народження видатного українця, полтавця, вченого світового значення, чиє ім’я носить наш університет – Михайла Васильовича Остроградського. Захід проходив у змішаній формі, його відвідали майже 200 учасників, студенти різних спеціальностей: економісти, комп’ютерні інженери, механіки, електромеханіки, психологи та ін.
Начальник відділу виховної та культурно-масової роботи, доцент кафедри психології, педагогіки та філософії Тамара Плаксій розпочала захід словами подяки воїнам-захисникам, які відстоюють незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, право українців жити на своїй Богом даній землі. Серед захисників багато випускників, студентів, співробітників та викладачів університету.
Хвилиною мовчання та покладанням квітів до «Місця шани» присутні вшанували Героїв-захисників Вітчизни, загиблих від ворожих куль – випускників університету, учасників російсько-української війни. Вони будуть завжди поміж нас, наша пам’ять та вдячність не згаснуть…
З великим інтересом студентська молодь прослухала інформацію про біографію, факти із життя та шлях у велику науку, про наукові здобутки велетня думки Михайла Остроградського. Запропонована учасникам заходу кінострічка вразила уяву, надихнула на гордість і гідність молодих українців, яким є чим пишатися і є кого наслідувати, аби посісти гідне місце серед народів світової спільноти. Слова Гімну КрНУ «Ми – Остроградського діти, і хочемо бути, як він…» (сл. проф. О.Єлізаров, муз. В.Коробов) надихають кожне нове покоління студентства на успіхи у навчанні заради розбудови Вітчизни.
Фахівці читальної зали бібліотеки підготували підбірку наукових праць М.В.Остроградського та праць про нього. Студенти мали можливість ознайомитися із цим доробком. Далі їх чекає традиційна подорож до музею та пам’ятника М.В.Остроградському на його батьківщину.

Просвітницька робота з батьками магістерки Людмили Відніченко

Пишаємося нашими здобувачами вищої освіти, які здійснюють просвітницьку роботу!
Так, в рамках навчання для прийомних батьків, а також для батьків-вихователів, з метою підвищення батьківського потенціалу на базі обласного соціального центру Кіровоградської області була проведена інформаційна зустріч, спікеркою якої була здобувачка другого (магістерського) рівня ОП"Психологія" Людмила Відніченко (група ПС-22-1м), яка сама є мамою-вихователькою.
Під час зустрічі були змістовно розглянуті такі питання:
     - вплив материнської депривації на психофізіологічний та психосоціальний розвиток дитини;
     - методи виховання дитини, яка пережила вилучення з біологічної родини та має тяжкий травмуючий досвід дитинства без родини.
Також Людмила Відніченко ознайомила слухачів зі способами саморегуляції для прийомних батьків для профілактики емоційного вигорання. Така практична діяльність наших здобувачів дозволяє розвивати компетентності, пов'язані зі здатністю впроваджувати методи психоедукації в практичну діяльність психолога.

Виховна година зі студентами фахового коледжу КрНУ щодо продидії булінгу

23 травня 2023 року викладачі кафедри Л.В.Герасименко та І.М.Ушакова відвідали фаховий коледж КрНУ для участі у заходах що до протидії булінгу в освітньому закладі. До проведення виховної години зі студентами була залучена також студентка гр. ПС-20-1 Ліхман Елеонора.
Захід пройшов у формі бесіди зі студентами, а потім з викладачами та вихователями коледжу. Невимушена атмосфера і щира зацікавленість слухачів сприяли знаходженню контакту.
Це дало можливість краще зрозуміти причини та мотиви цькування, його ознаки, ролі учасників булінгу і, найголовніше, способи розпізнавання, протистояння та профілактики цього ганебного явища.
Наостанок обидві сторони висловили сподівання на продовження співпраці.

Просвітницький захід з вихованцями Кременчуцької виховної колонії до Всесвітнього дня обізнаності про егоїзм

11 травня 2023 року відзначалося дуже незвичне свято під назвою Всесвітній день обізнаності про его (World Ego Awareness Day). Ця дата має конкретну мету – допомога людям, що страждають від егоїзму. І сьогодні, в рамках співпраці, доцент кафедри к.психол.н. Ольга Літвінова і здобувач другого (магістерського) рівня спеціальності "Психологія" Володимир Славунік провели просвітницький захід з елементами психологічного тренінгу для вихованців Кременчуцької виховної колонії. В ході заняття обговорили з хлопцями що таке "егоїзм", шукали його негативні та позитивні сторони, кожен з них, через метафоричні асоціативні зображення міг відчути себе членом одного племені та проаналізувати, що б він міг би зробити для групи, чим бути корисним. Такі зустрічі дають можливість здобувачам освіти відпрацювати практичні навички надання психологічної допомоги.


Заходи 2022 року


Вебінар, присвячений Міжнародному Дню волонтера

5 грудня 2022 року ми відзначаємо Міжнародний день Волонтера! Сьогодні ми вітаємо наших викладачів, наших студентів, які допомагають військовим, переселенцям, дітям з особливими потребами, здають кров, перераховують кошти, плетуть маскувальні сітки, роблять окопні свічки...
Цього дня в університеті відбувся вебінар, присвячений Міжнародному Дню волонтера. Завідувачка відділу виховної та культурно-масової роботи КрНУ доц. кафедри психології, педагогіки та філософії Т.Плаксій розпочала вебінар словами про те, що волонтерство закладене в генетичному коді українців. Багата традиціями культура нашого народу завжди давала настанови щодо способу життя в українському суспільстві, звичаї ставали правилами і законами, якими люди керувалися щодня. Одним із них було побратимство – духовне споріднення та взаємодопомога, що забезпечувало допомогу у скрутну годину.
У сучасній Україні волонтерський рух розпочався у 90-х роках, та найбільший його сплеск припадає на початок гібридної війни, яку розпочала Росія проти України 2014 року, а особливо на час її відкритої воєнної агресії з лютого 2022 року.
Люди жертвують усім: часом, грішми, часто здоров’ям і життям. Волонтери добровольцями йдуть на фронт, збирають допомогу, везуть на передову все, що можуть, починаючи від шкарпеток і закінчуючи теплові зорами, приймають біженців, здають кров пораненим, знаходять потрібні ліки, плетуть маскувальні сітки й готують вареники та борщові набори.
Співробітники, студенти та випускники нашого університету також активно підключилися до волонтерської діяльності з перших днів цієї жорстокої терористичної війни проти України та українського народу:
- проф. Л.Герасименко та доц. А.Шмельова організовували в університеті пункт по збору харчів, одягу, медикаментів для бійців ЗСУ та територіальної оборони, для внутрішньо переміщених осіб і біженців з «гарячих точок» України;
- доц. О.Літвінова та ст. викл. О.Давидова разом із випускниками-психологами надають психологічну підтримку постраждалим внаслідок воєнних дій;
- проф. Г.Капустян у співпраці із міжнародним фондом ім. К. Ковшевич та Корпусом миру (США) передає ЗСУ дрони, квадрокоптери, теплозізори, рації, медичні пакети за стандартами НАТО.
Увесь колектив університету став учасником Всеукраїнської благодійної акції «Смілива гривня», оголошеної Національним банком України і збирав кошти на допомогу ЗСУ. Студенти-донори здавали кров на потреби військовим міського госпіталю.
У вебінарі взяла участь відома волонтерка М.Туаєва, яка надає допомогу дітям з особливими освітніми потребами, військовим, людям на деокупованих територіях і яка поділилася своїм досвідом волонтерської діяльності.
Доц. О.Літвінова наголосила на важливості волонтерської роботи як напряму психологічної діяльності, зазначила на значних зусиллях наших студентів, які самовіддано допомагають на усіх напрямках.
Зі своїми презентаціями та розповідями про діяльність виступили студенти-волонтери Б.Манжола (ПЗ-21-1), С.Галицька (ПЗ-21-1), Л.Відніченко (ПС-22-1м), А.Полтава (ОПН-21-1), А.Сороколат (ПС-21-1).
Насамкінець, Т. Плаксій ознайомила учасників вебінару із наказом ректора «Про оголошення подяки студентам з нагоди Міжнародного Дня волонтера» та подякувала за їх активну громадянську позицію і за участь у вебінарі.
Наша волонтерська діяльність наближує нашу Перемогу! Сьогодні ми маємо бути сильними, допомагаючи один одному, адже небайдужість – це наша колективна національна риса! Серед волонтерів – здобувачі освіти та випускники кафедри психології, педагогіки та філософії Оксана Якимець, Анастасія Філатова, Олег Ворошилов, Ганна Савченко, Олександр Кучеров та багато інших студентів з активною громадянською позицією.
Зі святом вас, наші дорогі ВОЛОНТЕРИ!

Науковці-психологи провели вебінар для студентів на тему «Проблема гендерної дискримінації в сучасному світі»

Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського долучився до Всеукраїнської акції «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства». 25 листопада 2022 року в університеті для студентів був проведений вебінар на тему «Проблема гендерної дискримінації в сучасному світі». Підготувала та провела вебінар кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, педагогіки та філософії Ольга Літвінова за участі своїх студентів Оксани Лебідь, Олександри Клюшніченко, Людмили Відніченко, Яни Генчель (група ПС-22-1м) та Ангеліни Полтава (група ОПН-22-1м).
Такі заходи є традиційними в нашому університеті, адже їхня мета – привернути увагу усіх учасників освітнього процесу до проблем гендерної рівності, гендерної толерантності, надання учасникам освітнього процесу рівних прав і можливостей для розвитку власного потенціалу. Для реалізації основних завдань розвитку, університет налаштований на впровадження принципів гендерної рівності, толерантності, гендерної чутливості для запобігання дискримінації та розширення прав і можливостей особистості незалежно від її статі. Досягнення гендерної рівності потребує активізації зусиль із запобігання дискримінації, впровадження просвітницьких заходів щодо роз’яснення гендерної політики закладу освіти.
У листопаді 2022 року доцентом Ольгою Літвіновою було проведене анкетування серед здобувачів освіти щодо їхнього ставлення до проблем гендерної рівності та гендерної дискримінації. Вибірку склали 168 студентів КрНУ.
Результати дослідження були оприлюднені під час вебінару. Вони демонструють обізнаність студентів щодо питання гендеру та гендерної дискримінації. 54 % респондентів зазначили, що у своєму житті стикалися з гендерною дискримінацією, яку вони пов’язують: із нерівністю чоловіків та жінок у отриманні послуг (76,6 %); нерівністю у доступі до влади (63,7 %); нерівністю в оплаті праці (60,1 %); нерівністю за ознакою статі в освіті (56 %); проявом насильства до жінок (38,1 %); проявом насильства до чоловіків (25,6 %).
З урахуванням зазначених відповідей, організатори вебінару представили слухачам доповіді щодо проявів гендерно зумовленого насильства та дискримінації в сучасному світі, а також щодо гендерної дискримінації в трудових відносинах. Крім того був зроблений аналіз статистичних даних щодо оплати праці чоловіків та жінок в Україні.
Студенти-учасники вебінару були ознайомлені з планом заходів університету щодо впровадження гендерної політики та принципів гендерної рівності, серед яких: проведення просвітницької роботи щодо інформування про гендерну політику закладу, проблему гендерних стереотипів, принципів толерантності та ненасильницької поведінки; проведення систематичного моніторингу щодо представленості хлопців та дівчат на різних спеціальностях, у керівних структурах (органи студентського самоврядування), серед стипендіатів, учасників програм академічної мобільності тощо.
Лише через розвиток гендерної грамотності, обізнаності, взаємоповаги та врахування, насамперед, індивідуальних особливостей людини, а потім вже її статі, ми зможемо створити рівні можливості для реалізації потенціалу кожного громадянина!

Студенти КрНУ зібрали кошти на вікна жінці, яка постраждала від бомбардування «Амстору»

Студент ОП"Психологія" першого (бакалаврського) рівня освіти Олександр Кучеров (група ПС-20-1) ініціював благодійний збір коштів. На зібрані 18 470 гривень 18 листопада 2022 року вдалося встановити металопластикове вікно у кухні жінки та балконну групу (вікно і двері) у вітальні.
Кременчужанка Любов Олександрівна живе у квартирі на п’ятому поверсі старої «хрущовки» на вулиці Халаменюка, неподалік від торгівельного центру «Амстор». 27 червня, коли росіяни вщент розбомбили «Амстор», вибуховою хвилею в її квартирі побило скло у вікнах та потрощило старі балконні двері. Через скрутне матеріальне становище жінка звернулася по допомогу до офіційних інстанцій, але вирішити проблему оперативно не вдалося.
Студент університету Олександр Кучеров дізнався історію Любові Олександрівни з теленовин і вирішив допомогти. Він ініціював в університеті збір коштів та створив у Telegram інформаційний канал, де публікував звіти про витрати. Ось що розповів Олександр:
Я побачив цю історію у новинах по телевізору, здається, на «Візиті». Стало дуже шкода цю бабусю, адже вона два місяці ходила, просила допомоги і ніхто їй не допоміг, усі відмовили. А на дворі вже осінь, як же вона житиме взимку? Розшукав цю жінку, мені допомогли, поспілкувалися з нею, створив канал у Telegram, пояснив там, для кого і для чого ми збираємо гроші. Мені допомагали мої одногрупниці Анастасія, Дар’я та Даруна. Наш куратор Ольга Володимирівна Літвінова допомагала поширювати інформацію. Ще до «Кременчуцької газети» дівчата звернулися з проханням розмістити інформацію, там теж допомогли. Так почали збирати кошти
До благодійного заходу долучилися студенти університету разом із головою студради КрНУ Євою Жиловою-Вельтер, а також викладачі та інші небайдужі кременчужани. Олександр розповів, що благодійники зазвичай не вказували власні прізвища, просто донатили.
Так вдалося зібрати кошти на нове вікно у кухню. Його одразу ж встановили, старі дерев’яні рами вирішили замінити на металопластикові. Після першої хвилі активності збір коштів уповільнився, донатів стало менше. Натомість треба було зібрати кошти ще на балконні двері та вікно у вітальні. Тож студенти доклали максимум зусиль, аби активізувати процес збору благодійної допомоги. Їм вдалося зібрати ще 13 000 гривень. Цього тижня балконна група (двері та вікно) вже змонтована у квартирі Любові Олександрівни. Студенти поставлену задачу виконали.

Екскурсія до музею А.С.Макаренка

16 листопада 2022 року за участі доцента кафедри Олени Іванівни Беспарточної відбулася щорічна екскурсія здобувачів вищої освіти КрНУ магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та бакалаврів спеціальності 014 «Середня освіта» – майбутніх педагогів до музею імені А.С.Макаренко, заснованого 1950 року.
Сучасні дослідники постійно звертаються до ідей, здобутків видатного педагога-новатора Антона Семеновича Макаренко. Розроблену ним педагогічну систему, яка включала концептуальні засади, чітко визначені умови, методичний інструментарій, засоби навчання, з упевненістю можна вважати ефективною технологією перевиховання соціально дезадаптованих дітей. Важливою складовою цієї технології була виховна робота, яка здійснювалася в тому числі й засобами мистецтва.
Відвідувачі музею змогли багато дізнатися про неймовірне життя відомого педагога та отримати натхнення, що було навіяне щирим серцем, добротою та педагогічною майстерністю Антона Семеновича.
Знаходячись у будинку видатного педагога та слухаючи захопливу розповідь екскурсовода, майбутні педагоги занурилися у чарівний світ видатної людини – Антона Семеновича Макаренко. Тож цікавість до здобутків А.С.Макаренко з роками не втрачає актуальності і кожен майбутній педагог із задоволенням сьогодні занурився у атмосферу минулого століття. Цінуємо та пишаємося здобутками вітчизняної педагогіки.

Студентський вебінар «Сковородинські читання», присвячений 300-річному ювілею Г.С.Сковороди

11 листопада 2022 року доцентка кафедри психології, педагогіки та філософії, к.і.н., начальник відділу виховної та культурно-масової роботи університету Тамара Плаксій провела студентський вебінар, присвячений 300-річчю літературного та філософського спадку видатного мислителя, українського Сократа – Г. С. Сковороди.
Студенти підготували змістовні доповіді та виступили з ними: А.Гордієнко (ІЕЛІІТ) навела цікаві біографічні дані українського філософа, М.Коваленко (ФЕУ) говорив про свободу та її значення для особистості Г. Сковороди, Я.Фігас (ІЕЛІІТ) розкрив своє ставлення до вислову мислителя «Світ ловив мене, та не спіймав», Д.Терещенко та М.Василенко (ІЕЛІІТ) занурилися у зміст онтологічного вчення про дві натури і три світи, М.Уца (ІЕЛІІТ) здійснив змістовний аналіз ідей філософа про людину, її самопізнання та щастя, про «споріднену працю» як запоруку щастя та успіху людини, Я.Алексеєнко (ІЕЛІІТ) у своїй доповіді звернула увагу на самобутність творчості Григорія Савича, а В.Якуба (ІЕЛІІТ) відзначив позитивний вплив ідей та постаті Г. Сковороди як на культуру та виховання українського народу впродовж століть, так і на сучасну молодь.
Завершили вебінар його учасники цитуванням афоризмів, настанов та софійних висловів Сковороди-мудреця і надихнулися їх глибоким змістом та актуальністю.

Викладачка кафедри проводить заняття з арт-терапії для дітей, які постраждали від війни

П’ять місяців поспіль – з травня по вересень 2022 року – доцент кафедри психології, педагогіки та філософії КрНУ Ольга Літвінова проводила групові заняття для дітей, травмованих війною. Робота велася в рамках проекту «Спільно. Точка зустрічі». До роботи з дітьми також долучилася студентка (освітня програма «Психологія») Альона Сороколат.
Волонтерський проект «Спільно. Точка зустрічі» діяв за підтримки Фонду «Професійний розвиток Харкова», Міністерства молоді таспорту України та UNICEF. Проектом передбачалося проведення психологічних групових занять з дітьми, які постраждали від війни. Серед них були як маленькі вимушені переселенці з Бахмута, Харкова, Донеччини, так і діти з Кременчука – усі ті, хто зазнав травматичного досвіду і відчував тривогу, страх, труднощі в адаптації до нових умов життя.
Щотижня для дітей проводилися групові заняття з використанням арт-терапевтичних методів. За допомогою творчості діти потроху позбавлялися своїх страхів, набували ресурсного стану, зцілювали травмовану війною психіку.
Доцент Ольга Літвінова (на фото) пояснила, чому для роботи з дітьми була застосована саме арт-терапія:
Під час війни діти потребують особливої, постійної підтримки. Арт-терапія – це терапія творчості, екологічний, дуже м’який метод, який дозволяє дітям проявити те, що вони переживають. Зробити це вони можуть за допомогою малюнків, ліплення, роботи з тістом, створюючи щось, вони таким чином проявляють свої страхи, тривогу, тілесну напругу. За допомогою творчості дитячі внутрішні переживання візуалізуються, набувають певної форми, яку потім можна трансформувати, тобто взяти під власний контроль, і тоді страх – вже не такий і страшний, а гнів – це засіб для створення чогось нового, доброго. Малювання – це безпечний метод, який дозволяє доторкнутися до травматичних переживань дитини. Дуже часто дитина малює те, що не може розповісти словами. Через малюнок вона передає, що її хвилює. Надалі ці роботи аналізуються, ми їх обговорюємо, спільно розмірковуємо, що можна змінити у такій ситуації.
Натомість перш, ніж перейти до арт-терапевтичних практик, психологи проводили з дітьми фізичні вправи на зняття тілесного напруження. Ось що розповіла доцент Ольга Літвінова з цього приводу:
Кожне наше заняття починалося з вправ на активізацію уваги та зняття тілесного напруження, у психології існують відповідні методики, які допомагають «заземлити» дитину, «стабілізувати», та зняти її тілесне напруження. Адже тіло реагує на наші страхи – у нас тремтять ноги, збивається дихання, пітніють долоні. Ми вчимо дітей за допомогою тілесних вправ позбавлятися таких станів. Під час занять діти отримують можливість побачити, що не лише вони відчувають страх та тривогу, є й інші з такими самими станами. Коли діти бачать, що інші можуть з цим впоратися, їм стає легше опанувати себе. Так вони допомагають один одному і відчувають свою силу та спроможність долати власні страхи.
До проведення занять долучилися також студенти-психологи Кременчуцького національного університету. Зокрема, студентка 3-го курсу (освітня програма «Психологія») Альона Сороколат спільно з Ольгою Літвіновою провела для малечі заняття «Кола довіри», на якому діти вчилися розуміти свої кордони,набували навичок взаємодії. Під час занять вони малювали людей, яким можна довіряти, зображали як виглядає довіра, – хтось намалював маму, хтось жовто-блакитне сердечко, це були різні метафоричні форми. Заняття «Кола довіри» почалося у світлому приміщенні дитячої бібліотеки на Раківці, але пролунала повітряна тривога і закінчувати його довелося вже в укритті.
Працюючи з дітками, травмованими війною, психологи докладали зусиль, аби допомогти їм досягти комфортного ресурсного стану. Ольга Літвінова пояснила, що мається на увазі:
У кожного з нас є свої ресурси, внутрішні сили, які допомагають у складних ситуаціях. Це може бути наша віра, наша уява, соціальна підтримка, яка дає можливість відчути, що ти не один. Ресурсний стан – це стан, коли тобі добре і ти відчуваєш у собі сили, щоб рухатися далі і долати ці важкі часи. Переживаючи свої страхи, ми витрачаємо дуже багато енергії і у певний момент стаємо схожими на розряджену батарейку. Я часто кажу дітям, що іноді ми – як розряджений телефон, тому маємо знати свої джерела енергії, до яких можна підключитися і підзарядитися, щоб жити далі і долати важкі дні та свої страхи. Ми даємо дітям можливість зрозуміти, що саме допомагає їм відновитися. У кожного свої ресурси. На таких заняттях відбувається групова підтримка, творчість, тілесні вправи, – саме вони допомагали дітям відновити свої ресурси.
Наразі є сподівання, що проект «Спільно. Точка зустрічі» матиме продовження. Та навіть якщо цього не станеться, викладачі кафедри психології, педагогіки та філософії КрНУ разом зі студентами і надалі працюватимуть з дітками, травмованими війною. З цього приводу Ольга Літвінова зауважила:
Волонтерський рух викладачів кафедри триватиме, адже сьогодні наші діти потребують кваліфікованої психологічної допомоги, потребують навичок стабілізації свого емоційного стану, а за рахунок арт-терапії вони можуть віднайти свої ресурси, проявити негативні стани та відчути підтримку один одного.

Арт-терапевтичне заняття за участю студентів

Наші студенти завжди долучаються до волонтерської діяльності, а сьогодні ця діяльність є вкрай необхідною, особливо для наших діток, які переживають втрату звичного способу життя, своїх друзів, іграшок, будинку, переїзд на нове місто. Сьогодні усі діти зранені війною...
13 вересня 2022 року в рамках волонтерської діяльності, доцент кафедри Літвінова Ольга і студентка 3-го курсу спеціальності "Психологія" Сороколат Альона провели психологічне арт-терапевтичне заняття "Коло довіри" для дітей з Кременчука, Харкова, Краматорська. Під час заняття пролунала тривога і ми були вимушені продовжувати його в укритті і саме там дітям найбільше необхідне живе спілкування, підтримка, обійми та іграшки!

Вебінар "Медіазагрози та шляхи їх уникнення"

17 лютого 2022 року доцентом кафедри Оленою Іванівною Беспарточною та студентами спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки був проведений вебінар, присвячений питанням:
- медіаграмотності;
- протидії дезінформації;
- інформаційно-пропагандистському впливу на суспільство.
Магістри продемонстрували високу освіченість у особливостях гібридних загроз, проаналізовано приклади маніпуляції свідомістю та визначені шляхи протидії що викликає впевненість у гідному вихованні майбутніх педагогів.

Зустріч
зі старшокласниками Кременчука

10 лютого 2022 року в рамках роботи психологічної майстерні "Психологія сучасного способу життя молоді" доцентом кафедри, к.психол.н. Ольгою Літвіновою та здобувачами освітньої програми "Психологія" першого (бакалаврського) рівня, групи ПС-20-1 Катериною Величко, Богданом Гладишевим та Максимом Піценко було проведено зустріч із старшокласниками Кременчука на тему "Розвиток емоційного інтелекту як чинник психічного здоров'я молоді". Тема є актуальною для старшокласників, адже вибір професійного шляху, підготовка до ЗНО супроводжується тривогою, страхами, внутрішньою напругою.


Заходи 2021 року


Уперше у Кременчуці! Психологічний квест

7 листопада на одній з алей парку в Крюкові, біля будинку Котлова, відбувся "Психологічний квест", на якому кожен зміг знайти для себе мотивуючі фрази, по-іншому поглянути на власне життя. Цей проєкт було ініційовано слухачами наших курсів "Світ психології" родиною Стрючаліних – Вікторією та Миколою. Наші студенти, разом із доцентом О.В.Літвіновою та зав. кафедрою, доцентом Р.М.Білоус шукали та відбирали фрази, добирали під них мотивуючі ролики, мультфільми, притчі, які можно було переглянути, використовуючи QR-код. Це перша спроба на шляху психологічної освіти кременчуківців! Далі...

Виїзна лекція у художній галереї

22 жовтня 2021 року майбутні психологи відвідали художню галерею, виставку "Акценти", де ознайомилися з колекцією художніх ілюстрацій, створених студентами-дизайнерами, присвячену 100-річчю Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, прослухали лекцію про відомих кременчуківців-випускників університету XX століття.
Такі відвідини є системними, адже дають матеріал для власного пропрацювання та й просто збагачують внутрішній світ кожного глядача у всій повноті та різноманітті. Далі...

Екскурсія на кінну базу

11 жовтня здобувачі спеціальності "Психологія" відвідали КМ КДЮСШ ім. В.Кисельова Кінно-спортивну базу "Фаворит". Тренер Володимир Леонідович розповів про особливості іпотерапії з дітьми, які мають розлади емоційної, мовленнєвої сфери внаслідок РАС; про особливості корекції моторних навичок дітей у випадку ДЦП, коли проявляється спастичність м'язів. Доведено, що спілкування з конями розвиває емоційну сферу дитини. Екскурсія відбулася в рамках навчальних курсів "Основи психологічного консультування", "Спецпрактикум з дитячої патопсихології"Далі...

Співпраця з Молодіжним парламентом Кременчука

Вже традиційною стала наша співпраця з Молодіжним парламентом Кременчука. 7 липня доцент Ольга Літвінова разом із студентами спеціальності "Психологія" – Вірою Старик та Володимиром Славуніком провели тренінг для підлітків в рамках роботи "Школи юного лідера" на тему "Ефективні стилі лідерства".
32 хлопців та дівчат активно працювали в групах, презентували групові ідеї щодо лідерських якостей. Далі...

V ювілейна Всеукраїнська літня школа з психології

Із 29 червня по 4 липня 2021 року тривали зайняття у Всеукраїнській літній школі з психології, організованої КНУ ім.Тараса Шевченка, ОНУ ім.І.І.Мечникова за участі професора О.В.Соловйова, доцента Р.М.Білоус, студентів першого курсу В.Пронь, Т.Носуль, К.Величко, Я.Полтавець, А.Сапожнікової. Учасники слухали доповіді, переглядали фільми та навіть проводили медитації у моря! Далі...

Вебінари спільно з НТУ "ХПІ"

15 травня 2021 року до Дня науки України Педагогічною студією були проведені два вебінари. Вдячні за співпрацю колегам з НТУ "ХПІ" доцентам Квасник О.В. і Шаполовій В.В., підтримці ВПУ №7 м. Кременчук викладачу-методисту Костенко О.В. Змістовний, цікавий, актуальний матеріал, насичений прикладами, демонстрацією. Далі...

© Copyright 2012–2024 Кафедра психології, педагогіки та філософії. All Rights Reserved.