Тел. (Viber): (067) 900 43 65
(066) 939 19 32
Email: gerasimenko24@gmail.com
Адреса: вул. Університетська, 20, корпус 1
Аудиторії: 1205, 1502
Учений секретар університету, професор кафедри психології, педагогіки та філософії, експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти
Доктор педагогічних наук
Професор
Програми стажування (підвищення кваліфікації)
● Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти (22.04.2024–15.11.2024, 180 годин / 6 кредитів). Посвідчення про підвищення кваліфікації (стажування) СП35830447 /3028-24. Тема стажування: «Технології підтримки психологічної безпеки освітнього середовища в кризових умовах і повоєнний час»
● Підготовка наукових проєктів до подання на грант. Грантові програми для науковців, 23–25 січня 2023 року
● Участь у програмі віртуальної академічної мобільності в рамках міжнародного проєкту dComFra «Рамкова структура цифрових компетентностей для українських учителів та інших громадян». Has participated in the virtual academic mobility programme (online digital literacy courses for a total of 60 hours) within the framework of Erasmus+ Capacity Building for Higher Education project “Digital competence framework for Ukrainian teachers and other citizens (dComFra)”, No. 598236-EPP-1-2018-1- LT-EPPKA2-CBHE-SP. Module «Online Collaboration» (60 hours/ 2 ECTS) Kaunas, Lithuania 01 August – 05 September 2022
● International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Jerusalem – Beijing), за темою «Разом із визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу». Жовтень 2021 р.
Відповідність вимогам п.38 ЛУ:
Підпункт 1 (наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection):
1. Davydova O., Litvinova O., Herasymenko L., Soshenko S. Peculiarities of intrpersonal Relations of adolescents-mixed Education Learners in the Context of the Ukrainian war. Your Voise Journal. 2023. V.3. P.55–66. URL: https://www.rj4allpublications.com/product/psychological-peculiarities-of-interpersonal-relations-of-adolescents-mixed-education-learners-in-the-context-of-the-ukraine-war/ (Scopus)
2. Grytsiuk O., Kobilskaya O., Maksimova L., Herasymenko L., Chernysh P. Developing Non-Technical Skills of Electrical Engineers in Paradigm of New Industrial Relations. Proceedings of the 5th International Conference on Modern Electrical and Energy System (MEES'23). (Scopus)
Соловйов О. В., Літвінова О. В., Герасименко Л. В., Кущ О. С. Чи вже є психологія концептуально довершеною, або про інформаційну активність мозку, що «нав’язливо» супроводжується психічною активністю. Психологія і особистість. 2023. №2(24). С.84–127.
3. Герасименко Л. В., Шевченко І. С. Залученість як джерело ресурсного наповнення викладача у професійній діяльності. Engineering and Educational Technologies, 2023, 11 (4), 19–29.
4. Chornyi O., Herasymenko L., Holubnycha L., .Dzyna N., Tytiuk V. Іnformation technologies for visualization of diagnostic results of future engineers competences in multidimensional non-metric spaces. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. 2022. Vol.100, iss. 20. P.5906–5917. (Scopus)
5. Davydova O., Litvinova O., Gerasimenko L., Soshenko S. Psychological Peculiarities of Interpersonal Relations of Adolescents-mixed Education Learners in the Context of the Ukraine War. Your Voise Journal. 2023. Vol. 3. P. 55–66. (Scopus)
6. Grytsiuk O., Herasymenko L., Nabok T., Bryl T., Maksimova L. Assessment of Learning Outcomes in Distance Learning Using the Moodle Platform. Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System (MEES'22). DOI: 10.1109/MEES58014.2022.10005777 (Scopus)
7. Chornyi O., Herasymenko L., Busher V. Development of the Principles of Improving the Efficiency of Educational Information Acquisition. Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System (MEES'22). DOI: 10.1109/MEES58014.2022.10005733 (Scopus)
8. Герасименко Л. В., Саріогло О. А., Гірчук І. О. Переживання екзистенційних страхів у дорослому віці. Молодий вчений. 2022. №1(101). С. 144–149.
9. Herasimenko L. Busher V., Chornyi O., Tytyuk V., Khandakji K., Zakis J. Evaluation of Students' Learning Based on Cybernetic Models with Differential Equations of Fractional Order. Proceedings of the 2021 International e-Engineering Education Services Conference (e-Engineering 2021), стаття №9470610, pp.84–87, 2021. DOI: 10.1109/e-Engineering47629.2021.9470610 (Scopus)
10. Herasimenko L., Chornyi O., Tytiuk V., Bigdan M., Busher V. Visualisation of the Maturity of Future Electrical Engineers Professional Competencies. 2021 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES'21). DOI: 10.1109/MEES52427.2021.9598577 (Scopus)
11. Herasimenko L., Chencheva O., Chenchevoi V., Bespartochna O., Shmeleva A., Kolysnychenko I. Application of Visualization Systems based on Augmented Reality Technology in Teaching Students of Technical Specialties. 2021 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES'21). DOI: 10.1109/MEES52427.2021.9598605 (Scopus)
12. Herasimenko L., Zagirniak D., Sizova K., Bilous R., Soshenko S., Shmeleva A. Academic Performance’ Dynamics of Generation Z Representatives (Electrical Engineering Students and Other Specialties) during the Transition to E-learning in Covid-19 Crisis. 2021 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES'21). 21–24 Sept. 2021. DOI: 10.1109/MEES52427.2021.9598577 (Scopus)
13. Herasimenko L., Neizhpapa L., Dziurakh Yu., Bogouta V., Zelman L. Práticas pedagógicas inovadoras na ensino superior do século XXI (aspectos da administração pública). Laplage em revista. Vol. 7, n. 1. P. 423–428, 2021: Jan./April - Educaçãoescolar, ensino-aprendizagem e expectativas DOI: https://doi.org/10.24115/S2446-6220202171 (Web of Science)
14. Герасименко Л., Лебединська Г. Проблема наслідків масовізації наукової діяльності. Актуальні проблеми філософії і соціології. 2021. Вип. 32. С.19–25.
15. Herasimenko L. V., Chornyi O. P., Busher V. V. The learning process simulation based on differential equations of fractional orders. CEUR Workshop Proceedings. 2020. Vol. 2879, pp. 473-483. (Scopus)
16. Herasimenko L., Chornyi O., Zelenska L. Diagnostic Assessment of the Competency Maturity of Electrical Engineers through Profession-oriented Problems. Proceedings of the 25th IEEE International Conference on Problems of Automated Electric Drive. Theory and Practice (PAEP 2020), стаття №9240864, 2020. DOI: 10.1109/PAEP49887.2020.9240864 (Scopus)
17. Герасименко Л., Лебединська Г. Формування соціального інтелекту у студентів технічних професій. Технології розвитку інтелекту. 2020. Т. 4, № 2(27).
Підпункт 2 (наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір):
1. Сергієнко А. С., Герасименко Л. В., Чорний О. П. Емпіричне дослідження ціннісної сфери студентів. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №126653 від 21.05.2024.
2. Герасименко Л. В., Чорний О. П. Педагогічні освітні технології у підготовці фахівців. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №126652 від 21.05.2024.
3. Герасименко Л. В., Чорний О. П., Чорна О. А. Використання мобільних технологій в організації діагностики і контролю знань учнів основної школи з інформатики. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №125250 від 01.04.2024.
4. Герасименко Л. В., Чорний О. П. Визначення принципів упорядкування навчальних консультацій у закладах вищої освіти. Свідоцтво №117193 від 17.03.2023.
5. Чорний О. П., Герасименко Л. В. Засоби діагностування сформованості компетентностей інженерів електромеханіків. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99663 від 14.09.2020.
6. Чорний О. П., Герасименко Л. В. Використання математичних моделей в організації освітнього процесу. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98242 від 18.06. 2020.
7. Герасименко Л. В., Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. Навчальний посібник «Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський, англо-український). Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98189 від 17.06.2020.
8. Чорний О. П., Герасименко Л. В., Бушер В. В., Титюк В. К. Математичні моделі процесу навчання та їх застосування для оцінки набуття компетенцій студентами технічних спеціальностей. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №97271 від 21.04.2020.
Підпункт 3 (наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора):
1. Герасименко Л., Чорний О., Шевченко І. Педагогічні умови збереження ресурсного потенціалу викладачів. Технології підтримки психологічної безпеки освітнього середовища в кризових умовах і повоєнний час: колективна монографія /під ред. Л.В.Герасименко. Кременчук: Редакційно-видавничий відділ КрНУ, 2024. С. 50–81.
2. Електромеханіка. Збірник задач для самостійного розв’язання / О. Чорний, Ю. Зачепа, А. Артеменко, Л. Герасименко, В. Титюк. Кременчук: ПП Щербатих О.В, 2021. 112 с.
3. Герасименко Л. Формування професійної мотивації студентів-психологів засобами ситуаційного моделювання / Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі: колективна монографія; ред. Л. Герасименко, В. Моргун. Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2020. С.172–189.
Підпункт 4 (наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування):
1. Герасименко Л. В. Методичні вказівки щодо практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вікова і педагогічна психологія» для студентів денної форми навчання зі спеціальності 053 Психологія освітнього рівня «бакалавр». Кременчук: Вид-во КрНУ ім. М.Остроградського, 2023. 52 с.
2. Герасименко Л. В. Методичні вказівки щодо практичних занять з навчальної дисципліни «Педагогіка» для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей освітнього рівня «бакалавр». Кременчук: Вид-во КрНУ ім. М.Остроградського, 2024. 45 с.
3. Герасименко Л. В. Методичні вказівки щодо семінарських занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Логіка наукових досліджень та академічного письма» Кременчук: Вид-во КрНУ ім. М. Остроградського, 2023. 56 с.
4. Герасименко Л. В. Методичні вказівки щодо практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання у закладах вищої освіти» для студентів денної форми навчання зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки освітнього рівня «магістр». Кременчук: Вид-во КрНУ ім. М. Остроградського, 2023. 52 с.
5. Герасименко Л. В. Методичні вказівки щодо практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи психології і педагогіки вищої школи» для студентів денної форми навчання зі спеціальності 142 Електроенергетика, електротехніка, електромеханіка освітнього рівня «магістр». Кременчук: Вид-во КрНУ ім. М. Остроградського, 2023. 52 с.
Підпункт 6 (наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня):
Науковий керівник здобувача Прилипко В. М., який отримав документ про присудження наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (2021 р.)
Підпункт 7 (участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад):
1) Член спеціалізованої вченої ради К 45.052.07 на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю:
● 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти.
2) Член спеціалізованої вченої ради Д 44.053.03 на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) педагогічних наук за спеціальностями:
● 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки;
● 13.00.09 – теорія навчання.
3) Офіційний опонент у спеціалізованих вчених радах:
● захист дисертації Іноземцева А. В., поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії (спеціальність 011 – Освітні, педагогічні науки); захист відбувся на засіданні одноразової спеціалізованої вченої ради Д.44.053.03 15 травня 2021 р. у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка;
● захист дисертації Токуєвої Наталії Володимирівни, поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки); захист відбувся на засіданні спеціалізованої вченої ради Д.44.053.03 15 травня 2020 р. у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка;
● захист дисертації Пилипенка Вадима Валерійовича, поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки); захист відбувся на засіданні спеціалізованої вченої ради Д.44.053.03 26 червня 2019 р. у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка;
● захист дисертації Батрун Ірини Володимирівни, поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки); захист відбувся на засіданні спеціалізованої вченої ради Д.64.053.04 20 лютого 2018 р. у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди;
● захист дисертації Цапко Али Миколаївни, поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки); захист відбувся на засіданні спеціалізованої вченої ради Д.64.053.04 04 квітня 2017 р. у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди.
Підпункт 8 (виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах):
Член редакційної колегії електронного фахового журналу «Інженерні та освітні технології» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (Україна, м. Кременчук, КрНУ імені Михайла Остроградського)
Підпункт 9 (робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю):
Експерт Національного агентства забезпечення якості освіти України (галузь знань 01 Освіта, спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки) з 2019 року.
Підпункт 10 (участь у міжнародних наукових та/або освітніх проєктах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання «суддя міжнародної категорії»):
Герасименко Л. В. – регіональний координатор проєкту «Створення та підтримка системи управління конфліктами та кризами в місцях компактного поселення ВПО» (2022 р.)
Підпункт 12 (наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій):
1. Чорний О. П., Герасименко Л. В. Психологічні основи формування моторних навичок людини-оператора. Future of science: Innovations and perspectives:Proceedings of I International Sceintific and Practical Conference (Stockholm, Sweden 25-27 November 2024). C. 552–556.
2. Герасименко Л. В., Чорний О. П. Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери бакалаврів права. XІV Сіверянські соціально-психологічні читання (Чернігів, 24 квітня 2024 року). С. 21–23.
3. Herasymenko L., Zagirniak D., Sizova K., Bilous R., Soshenko S., Shmeleva A. Academic Performance’ Dynamics of Generation Z Representatives (Electrical Engineering Students and Other Specialties) during the Transition to E-learning in Covid-19 Crisis. 2021 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES'21). 21–24 Sept. 2021. DOI: 10.1109/M (Scopus)
3. Герасименко Л. В., Саріогло О. А., Гірчук І. О. Історія формування теорії екзистенційних страхів. Тopical issues of modern science,society and education: Procedings of VI International Scientific and Practical Conference (Харків, 26–28 грудня 2021 року).
4. Герасименко Л. В., Саріогло О. А., Гірчук І. О. Філософське розуміння екзистенційних страхів. Modern scientific research:achievements, innovacions and development prospect: Procedings of VIІ International Scientific and Practical Conference (Berlin, 19–22 december 2021).
5. Герасименко Л. В., Брага С. Ю. Автономність як психолого-педагогічна проблема. Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 24–25 січня 2020 року). С.68–71.
6. Герасименко Л. В., Брага С. Ю. Автономність як чинник психологічного здоров’я особистості. Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки та освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 22–23 січня 2020 р.). С. 39–41.
Підпункт 14 (керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу):
1. Керівництво студентом Шевченком І. С., який зайняв ІІ місце у Міжнародному науковому конкурсі студентських наукових робіт “Професійна освіта” (Кременчук, 2023).
2. Керівництво студенткою Брагою С. Ю., яка зайняла ІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Педагогічна та вікова психологія» (м. Одеса, 2020).
3. Керівництво студенткою Довженко В. С., яка зайняла І місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Педагогічна та вікова психологія» (м. Одеса, 2018).
Підпункт 19 (діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях):
Член ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки і культури».
Документи викладача
Посвідчення про нагородження знаком "Ушинський К. Д."
Знак "Ушинський К. Д."
Посвідчення про членство в Міжнародній асоціації сучасної освіти, науки иа культури (МАСОНК)
Сертифікат про закінчення тренінг-курсу "Експерт з акредитації освітніх програм" у НАЗЯВО
Сертифікат про проходження тренінг-курсу
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про міжнародне стажування за програмою ERASMUS+ (dComFra) в Університеті Вітовта Великого в Каунасі (Литовська Республіка)
Сертифікат про володіння польською мовою на рівні B2 “Kurs jezyka polskiego”, виданий Університетом економіки в Бидгощі (Польща)
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
Сертифікат про міжнародне підвищення кваліфікації
Сертифікат про участь у міжнародній конференції
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Авторські свідоцтва
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір