Бриль Марина Миколаївна

Контактна інформація:

Тел. (Viber): (050) 535 46 70
Email: mbryl73@gmail.com
Адреса: вул. Університетська, 20, корпус 1
Аудиторії: 1502

Посада

Науковий ступінь

Вчене звання

Публікаційна активність:

Доцент кафедри

кандидат психологічних наук

Доцент, заслужений
працівник культури України 

Програми стажування (підвищення кваліфікації у обсязі не менше 180 год/6 кр. ЄКТС)

1) Семінар фахівців дитячої практичної психології «Toy Therapy Room – досвід війни» (10 год /0,3 кредиту ЄКТС), 13–14.04.2024

2) Workshop «Facilitating Uncertain Situations in the Work with Children», January 18-19, 2024 (12 hours /0,4 EКТS credits)

3) Навчання за програмою «Організація та експертиза культурно-мистецьких проєктів». Київ, Український культурний фонд, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, слухач (75 год /2,5 кредиту ЄКТС), 28.10.2023. Сертифікат:
12СС 02214142 №0004-2023

4) Тренінг з Першої психологічної допомоги (Київ, Національний Комітет Товариства Червоного Хреста України, 19.06.2023), 8 год

5) Курс «Теоретико-методологічне використання терапевтичної методики Хібукі-терапія у роботі з дитячою травмою» (Освітній психолог, міжнародний експерт з роботи з кризами та травмою у дітей та підлітків, автор та ідеолог проекту «Хібукі-терапії», Ізраїль, Дафна Шарон, березень–квітень 2023 р ., (30 год /1 кредит ЄКТС)

6) Курс «Психолого-педагогічний супровід дитини у травмі: нейротипові учні та інклюзивна освіта». Освітній центр для педагогів, батьків і дітей «Я і МОЯ ШКОЛА» (30 год /1 кредит ЄКТС). Сертифікат: ХТ – 0020, березень–квітень 2023 р.

7) Підвищення кваліфікації за програмою «Особливості розроблення та змістового наповнення навчальних програм вибіркових дисциплін, що забезпечують формування міжкультурної свідомості та компетентностей здобувачів вищої освіти». Організатори: Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, 20–21.12.2022 (8 год /0,2 кредити ЄКТС). Сертифікат: RRRRСС 38282994/5372-22

8) Підвищення кваліфікації за курсом «Військова психологія для психологів» з 10 вебінарів, 5.11–4.12.2022 (45 год).
Сертифікат UA 2022/12/ 1024

9) Участь у навчально-практичному проєкті «Психологічна допомога у кризі за допомогою методів інтегрованої арттерапії» секції креативних мистецьких терапій Української Спілки Психологів Інституту Інтегративної Терапії. Напрям: арт-терапія та арт-психотерапія. Zoom-платформа Львів–Рівне–Київ, 2022 р. (88 год). Сертифікат №20. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1tj_QCUP6u6Tj7FKOXOM1WF0k9mX-
hkcZ?fbclid=IwAR25jJEJjYNdeX6fXxVSsSYzKPUP-DLNXQtdbVJ4eFqRalgvUtEbXCh_Lbo

10) Підвищення кваліфікації за навчальним курсом «Академічна доброчесність, онлайн-курс для викладачів» (платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus), 16.02.2022 (60 год /2 кредити ЄКТС). Номер сертифікату ed62fd7c63b04b6aaa17c32c265aef2f. URL: https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/ed62fd7c63b04b6aaa17c32c265aef2f

11) Підвищення кваліфікації за програмою «Впровадження інновацій в освітню діяльність закладів вищої мистецької освіти». Свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СС 02214142/004735-21 в Центрі неперервної культурно-мистецької освіти Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Міністерства культури та інформаційної політики України, 31.03.2021 (120 год /4 кредити ЄКТС)

12) Закінчила курс навчання з англійської мови, що відповідає загальноприйнятому європейському стандарту В2 (незалежний користувач з поглибленим рівнем знань) в Комунальному Позашкільному навчальному закладі «Перші Київські державні курси іноземних мов», «Англійська мова як іноземна», 10.07.2019–30.10.2019. Свідоцтво про позашкільну освіту №25418

Відповідність вимогам п.38 ЛУ:

Підпункт 1 (наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection):

1. Bryl M., Sharon Maksimov D. Hibuki therapy combined with other art-therapy methods in group work with school-age children of different inclusive categories during the war in Ukraine. Neuropsychiatria i Neuropsychologia. 2023; 18, 3–4: 152–160. DOI: https://doi.org/10.5114/nan.2023.134151 (Scopus)
2. Bryl M., Sabadin O. Features of Training a Modern Fashion Business Manager. Socio-Cultural Management Journal, 2023. 6(2), 86–109. https://doi.org/10.31866/2709-846X.2.2023.291310
3. Бриль М. М., Садівнича О. А. Артфорум як мистецьке об’єднання учнів, викладачів та митців. Мистецтво та освіта, 2023. 3 (109), 28–42. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2023-3(109)-28-42
4. Bryl M., Antonivska M. How to Learn the Art of Management? Socio-Cultural Management Journal. 2023. Vol. 6, No. 1, 181–183. Doi: https://doi.org/10.31866/2709-846X.1.2023.278670
5. Kostiuchenko О., Bryl M., Dykhnych L. Psychological Stability and Coping Strategies of a Fashion Business Manager as Determinants of Effective Overcoming Difficult Management Situations. Socio-Cultural Management Journal, 2022. 5(2), 103–125. URL: https://doi.org/10.31866/2709-846X.2.2022.267534
6. Костюченко О. В., Бриль М. М. Розвиток психологічної резильєнтності особистості як складника здоров’я арттерапевтичними засобами. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. 2022. Т. 33(72), №2. С.43–50. URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2022/8.pdf
7. Костюченко О. В., Бриль М. М. Формувальне оцінювання у вищій школі як інструмент регулювання динаміки переживання студентами тривоги. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. 2022. Т.33(72), №1. С.99–105. URL: https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.1/16
8. Dykhnych L., Tymoshenko O., Bryl M., Sharkina A., Cherevach V. Project activity of enterprises in the field of fashion business. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2022. V. 3 (44). S. 291–297. DOI: 10.55643/fcaptp.3.44.2022.3701. URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3701/3599 (Scopus)
9. Бриль М. Психолого-педагогічна компетентність викладача в системі інклюзивної мистецької освіти. Вісник Львівського університету. Серія «Психологічні науки». 2021. Вип. 11. С.29–36. https://doi.org/10.30970/PS.2021.11.5
10. Irkhin Y. B. ., Bielavina T. I. ., Kostyuchenko O. V. ., Bryl M. M., Orlovska O. A., Bila M. I. Actitudes disfuncionales en el panorama general del bienestar psicológico. Apuntes Universitarios. 2021. №12(1), P. 316–334. URL: https://doi.org/10.17162/au.v12i1.972 (ESCI Web of Science)
11. Костюченко О. В., Бриль М. М. Психолінгвістичні особливості виявлення ціннісних орієнтацій студентів засобами метафори. Психологічний часопис. Київ: Інститут психології імені Г. М. Костюка НАПН України, 2020. Т. 6, № 8. С.2–23. URL: https://apsijournal.com/index.php/psyjournal/article/view/1031

Підпункт 3 (наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора):

1. Бриль М. М. Самоосвіта як соціальний тренд. Трансформаційні процеси соціальної культури в Україні: колект. монографія. МОН України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Ліра-К, 2022. С. 7–37.
2. Бриль М. М. Актуальні питання профорієнтації та ідентифікації майбутнього фахівця соціокультурної сфери. Соціокультурна динаміка українського суспільства: монографія / відпов. ред. Ю. В. Трач. Київ: Київський національний університет культури і мистецтв, 2020. С. 189–217.

Підпункт 4 (наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування):

1. Бриль М. М. Комплексний тренінг менеджера фешн-бізнесу: електронний курс на Платформі електронного навчання КНУКіМ. К.: КНУКІМ, 2023. URL: https://elearn.knukim.edu.ua/course/view.php?id=2131
2. Бриль М. М. Управління особистісним розвитком: електронний курс на Платформі електронного навчання КНУКіМ. К.: КНУКІМ, 2023. URL: https://elearn.knukim.edu.ua/course/view.php?id=1759

Підпункт 7 (участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад):

Офіційний опонент на засіданнях спеціалізованої вченої ради (Д29.051.11, 19.000.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи):
1) 26.03.2019, тема дисертації Мамчур І. В.: «Соціально-психологічні формування самопізнання старшокласників у умовах навчально-ігрової діяльності»;
2) 28.05.2019, тема дисертації Фролової Л. Б.: «Психологічний вплив дитячо-батьківських відносин на соціальну адаптацію молодших школярів» 

Підпункт 9 (робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю):

1. Робота в секторі фахової передвищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України (з квітня 2022 р.),
член ради (наказ МОН України № 596 від 05.05.2020),
URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vyshcha/naukovo-metodychna_rada/Normativni%20acty/2020/05/2020-05-05-nakaz-596.pdf
2. Куратор НМК у розробці стандартів ФПО з галузі 02 «Культура і мистецтво» спеціальностей (серпень 2020–червень 2021 р.): 021«Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», 022 «Дизайн», 023 «Образотворче мистецтво та реставрація», 024«Хореографія», 025 «Музичне мистецтво», 026 «Сценічне мистецтво», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»:
URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/fahova-peredvisha-osvita/sektor-fahovoyi-peredvishoyi-osviti/proyekti-standartiv
3. Експерт (методична експертиза) стандартів фахової передвищої освіти:
- 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво»:
URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/fahova-peredvisha-osvita/sektor-fahovoyi-peredvishoyi-osviti/zatverdzheni-standarti;
- 022 «Дизайн»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/06/23/022.Dizayn.23.06.pdf;
- 023 «Образотворче мистецтво та реставрація»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/07/02/023.Obr.mist.dekor.mist-459.pdf;
- 024 «Хореографія»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/06/23/024.Khoreohrafiya.23.06.pdf;
- 025 «Музичне мистецтво»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/06/23/025.Muzychne.mystetstvo.23.06.pdf;
- 026 «Сценічне мистецтво»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/06/23/026.Stsenichne.mystetstvo.23.06.pdf;
- 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/06/23/028.Menedzhment.sotsiokulturnoyi.diyalnosti.23.06.pdf;
- 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»: URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Zatverdzheni.standarty/2021/06/23/029.Inform.bibliot.arkhiv.sprava.23.06.pdf
4. Член сектору фахової передвищої освіти НМР МОН у новому складі, відповідно до наказу МОН від 04.04.2024 № 462 «Про затвердження персонального складу фахової передвищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України».

Підпункт 12 (наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій):

1. Бриль М. М. Дистанційне навчання як виклик в мистецькій освіті. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції. М-во освіти і науки України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2020. С. 180–182. URL: http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/2020/07/iktm.pdf
2. Бриль М. М. Гра як засіб розвитку емоційного інтелекту дитини на заняттях психотренінгу. Розвиток творчої компетентності учнів мистецьких шкіл. Від традицій до інновацій : матер. всеукр. наук.-практ. конференції / за ред. Ю. В. Сліпіч. Херсон: друк. «Графіка», 2020. С. 88–89. URL: https://cutt.ly/GIvjRs1
3. Бриль М. М. Роль методичних служб сфери мистецької освіти та розвиток професійної компетентності викладачів-методистів на прикладі вирішення педагогічної проблеми. Мистецька освіта майбутнього: методичні аспекти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 29 квіт. 2020 р. / за заг. ред. М. М. Бриль. Київ : ДНМЦЗКМО, 2020. С. 7–10. URL: https://www.dnmczkmo.org.ua/wp-content/uploads/2020/04/zbirka-internet-konferencziya.pdf (дата звернення: 17.01.2022).
4. Бриль М. М. Інформальне підвищення кваліфікації в сфері формальної мистецької освіти. Неформальна та інформальна освіта як ресурс розвитку особистості : мат. міжнарод. наук.-практич. конф., м. Київ, 22 травня 2020 р. Київ : Таврійськ. нац. ун-ет ім. В. І.Вернадського, 2020. С. 19–23.
5. Бриль М. М. Перфекціонизм як риса студента творчого вишу. Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : зб. наук. праць / за заг. ред. д. психол. н., проф. Ю.О. Бохонкової. Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2020. С. 36–37. URL: http://surl.li/bdslx
6. Бриль М. М. Тренінгова форма практичної навчальної дисципліни як основа компетентнісного підходу в підготовці менеджера соціокультурної діяльності. Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні проблеми : тези XV Міжнародної науково-практичної конференції (20 березня 2020 року, м. Київ) / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки, О.І. Власової, Н. М. Дембицької, О. В. Лавренко, О. В. Креденцер. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2020. С. 106–107. URL: http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/zbirnik_tez_15_konf.__socializaciya_osobistosti...-20-04-2020_1586892193.pdf?fbclid=IwAR1xkstY023bsFduE20aUeVt8H-5O0LEWZ5G__mNfRKsdZtHJVsI2XbNPH8
7. Бриль М. М. Психологічна підтримка членів колективу керівником як важливий чинник дистанційного менеджменту. Психологія переживання глобальної пандемії: досвід України і світу : матеріали Міжнародного науково-практичного Workshop, м. Київ, 23.04.2021 / за наук. ред. Л. Є. Просандаєвої, О. В. Костюченко. Київ : Київський національний університет культури і мистецтв, 2021. С. 7–8. URL: http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/2021/12/ZBIRNYK_materialy_vorkshopu.04.21.pdf
8. Бриль М. М. Професійна «Я-концепція» майбутнього менеджера соціокультурної діяльності як управління особистісним розвитком Соціально-психологічні проблеми трансформації сучасного суспільства : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної вебконференції (з міжнародною участю) (м. Сєвєродонецьк, 12 листопада 2021 р.); [редкол.: Ю. О. Бохонкова (голова)]. Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. С. 38–40. URL: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/4418/1/conf_2021.pdf
9. Бриль М. М., Костюченко О. В. Резильєнтність як складник конкурентноздатності особистості в інформаційному просторі. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20–21 квітня 2022 р. / М-во освіти і науки України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2022. Ч.1. 187. С. 102–104. URL: http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/ITKM-1_2022.pdf
10. Бриль М. М., Костюченко О. В. Засоби психологічної стійкості для забезпечення ефективної працездатності. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29–30 квітня 2022 р. Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2022. С. 101–105.
11. Бриль М. М. Лідерство у фешн-сфері в умовах кризи. Ситуаційний менеджмент і лідерство: теорія, історія, культура та мистецтво управління. Збірник матеріалів VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м.Київ, 10–11 травня 2023 р.). Редколегія: Я. Мартинишин (гол.), О. Хлистун та ін. Київ : КНУКіМ, 2023. С. 12–13.
12. Бриль М. М. Кейсовий підхід до викладення змісту освіти майбутнім менеджерам фешн-бізнесу. Формування сучасної парадигми менеджмент-освіти у соціокультурній сфері. Збірник матеріалів VІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Київ, 4–5 квітня 2023 р.) / редколегія: Я. Мартинишин (голова), О. Хлистун та ін. Київ : КНУКіМ, 2023. С. 18–19.
13. Бриль М. М. Як змінити стратегію виживання на стратегію розвитку (практикум). Код щастя українців: соціально-психологічні ресурси життєстійкості: матеріали Третього міжнародного науково-практичного Workshop (Київ, 28.04.2023); за ред. Л.Є.Просандєєвої, О. В. Костюченко. Київ : Київський національний університет культури і мистецтв, 2023. С. 59–60. https://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/2023/05/Zbirnyk_-VORKSHOP_28.04.2023.pdf
14. Бриль М. М. Універсальний дизайн як методологічний підхід до діяльності викладача в мистецькій школі. Практичні рекомендації щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами в мистецькій школі / уклад. М. М. Бриль, І. М. Ковальчук. Київ : ДНМЦЗКМО, 2023. С. 44–49. http://arts-library.com.ua/xmlui/handle/123456789/1050
15. Бриль М. М., Данільєва Ю. Г. Формувальна оцінка як чинник розвитку якості освіти. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції. / МОН України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Видавничий центр КНУКіМ, 2023. Ч.2. С. 113–116.

Наукове редагування збірок тез та навчально-методичних посібників:
1) «Мистецька освіта майбутнього: методичні аспекти: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 квіт. 2020 р. / за заг. ред. М. М. Бриль. Київ: ДНМЦЗКМО, 2020. 226 с. URL: http://arts-library.com.ua/xmlui/handle/123456789/457
2) Підгорнова О. В. Нотна система Луї Брайля як основа ефективного навчання дітей з порушеннями зору в мистецькій школі: практично-методичні рекомендації / редактори: М. М. Бриль, І. М. Ковальчук. Київ, 2021. 38 с. URL: https://drive.google.com/file/d/19B13eBPRf2vJBU1o1boSoxxxrmOflehl/view
3) Практичні рекомендації щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами в мистецькій школі / уклад. М. М. Бриль, І.М.Ковальчук. Київ: ДНМЦЗКМО, 2023. 81 с. URL: http://arts-library.com.ua/handle/123456789/1050 

Підпункт 14 (керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу):

Робота в складі оргкомітету проведення всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших проєктів:
– Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої!» (2020, 2021, 2022, 2023, 2024):
URL: https://www.dnmczkmo.org.ua/proekty/shevchenkivskyj-konkurs/ 

Підпункт 20 (досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності):

01.2020–01.2024 (4 роки) – експерт Українського культурного фонду Міністерства культури та інформаційної політики України;
08.2018–07.2024 (5 років 10 місяців) – Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти, директор, член Вченої ради, член науково-методичної ради;
08.2015–07.2018 (3 роки) – Український центр культурних досліджень, старший науковий співробітник

Документи викладача


Сертифікат про участь у методологічному семінарі


Сертифікат про участь у воркшопі з фасилітації


Сертифікат про підвищення кваліфікації


Сертифікат про підвищення кваліфікації


Посвідчення про участь в навчально-практичному проєкті з арттерапії


Сертифікат про підвищення кваліфікації


Свідоцтво про володіння англійською мовою на рівні B2, видане КПНЗ "Перші державні курси іноземних мов"


Сертифікат про міжнародне підвищення кваліфікації в м. Люблін (Польща)

© Copyright 2012–2025 Кафедра психології, педагогіки та філософії. All Rights Reserved.