Беспарточна Олена Іванівна

Контактна інформація:

Тел. (Viber): (067) 798 05 39
                          (095) 747 83 86
E-mail: bespartochnay@ukr.net
Адреса: вул. Першотравнева, 20, корпус 1
Аудиторії: 1406, 1502

ПосадаКерівник навчально-методичного центру нормативно-правового забезпечення навчального процесу, доцент кафедри психології, педагогіки та філософії
Науковий ступіньКандидат педагогічних наук
Вчене званняДоцент
Публікаційна активність
ORCIDhttps://orcid.org/0000-0001-8210-314x
Researcher IDU-7547-2017
Google Scholarhttps://scholar.google.com/citations?user=1dfK33wAAAAJ&hl=uk
ID ScopusID 57202582754
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57202582754

Програми стажування (підвищення кваліфікації)

  • Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти (15.02.2021–17.09.2021, 180 годин). Посвідчення про підвищення кваліфікації (стажування) СП 35830447 / 1617-21. Тема стажування: «Розвиток психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників ЗВО» Випускна робота «Педагогічні умови підвищення ефективності взаємодії учасників освітнього процесу ЗВО в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі».
  • Участь у міжнародній школі-семінарі «Сучасні педагогічні технології в освіті» м. Харків, 29–31 січня 2020 р.
  • Харьківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, м. Харків (Україна). Березень 2019 р.
  • Університет економіки, м. Бидгощ (Польща) «Інноваційні методи та технології навчання у вищій освіті». Квітень 2018 р.
  • Краківська Академія імені Анджея Моджевського, м. Краків (Польща) «Новітні технології в процесі викладання у вищій школі». Січень 2017 року.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection):

  1. Беспарточна О. І., Поясок Т. Б., Ченчева О. О., Ченчевий В. В. Використання додатку доповненої реальності BlippAR у процесі комбінованого навчання студентів технічних спеціальностей. Інформаційні технології та засоби навчання. 2022. Т.67, №2. Київ, С.199–212 (Web of Science)
  2. Bespartochna O., Ovdiichuk L., Piddubna N. Features of the introduction of innovative technologies in the professional training of teachers. Revista Tempos e Espaços em Educação. 2021. Vol.14, no.33. p.1–10 https://seer.ufs.br/index.php/revtee/article/view/16604 (Web of Science)
  3. Application of the augmented reality technology in the preparation of the future electro-mechanic technicians-engineers / Bespartochna O., Poyasok T., Chencheva O., Chenchevoi V.// 25 th IEEE International Conference of Problems of automated electric drive. Theory and practice. September 21–25, 2020 (Scopus)
  4. Formation of scientific and research competence of future engineering electricians / Bespartochna O., Poyasok T., Dniprovska T. Modern electrical and energy systems (MEES), 2019 International Conferenceon. IEEE, 2019 (Scopus)
  5. Організація педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу вищої освіти / О. І. Беспарточна, Т. Б. Поясок // Інформаційні технології та засоби навчання, 2018, Том 67, № 5. Київ, С. 199–212 (Web of Science)
  6. Професійна підготовка майбутніх правознавців в умовах дистанційного навчання / Беспарточна О. І., Поясок Т. Б., Скрипник В. Л. // Інформаційні технології та засоби навчання, 2018, Том 67, № 5. Київ, С. 199–212 (Web of Science)
  7. On the expediency of introducing the "Mathematics - Theoretical Foundations of Electrical Engineering" integrated course into the educational process / Bespartochna O., Poyasok T., Grytsiuk O., Sivyakova G. // Modern electrical and energy systems (MEES), 2017 International Conference on. IEEE, 2017. C. 332–336. (Scopus)
  8. Вплив тютюнопаління на якість міжособистісного спілкування в юнацькому віці / Беспарточна О., Зюман Г. // Наука і освіта: науково-практичний журнал. Серія «Психологія». № 2-3. Одеса, 2016. С. 99–105. (Web of Scince)

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

  1. Беспарточна О., Скребкова К. Принципи формування лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Освіта та педагогічна наука ДЗ «Луганський національний університет ім.Тараса Шевченка. 2021. № 3(178). С.13–24.
  2. Беспарточна О., Шевелько К., Гайкова А. Самостійна робота у процесі підготовки майбутніх філологів в умовах дистанційного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 2021. Вип. 5/2021(130). С.11–18.
  3. Технологія формування прогностичної компетентності студентів у процесі фахової підготовки / Беспарточна О. І., Поясок Т. Б. // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. 2021. Вип. 4 (45). С. 179-189.
  4. Особливості казкотворчого процесу у системі «вихователь-дитина-батьки»/Беспарточна О. І., Замелюк М. І. // Освіта та розвиток обдарованої особистості: щоквартальний науково-методичний журнал / В.В. Бондаренко (голов. ред.) та ін. К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України. 2021. № 2 (81), II квартал. 110 с.
  5. Формування позитивного іміджу майбутнього викладача вищої школи як складова його професійної підготовки / Вісник Університету імені Альфреда Нобеля Серія: Педагогіка та психологія. 2020. № 20 (2) С. 37-47.
  6. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики в умовах педагогічного коледжу / Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. // Теорія і практика управління соціальними системам: філософія, психологія, педагогіка, соціологія // Щоквартальний науково-практичний журнал. 2019. № 4. С.13-22.
  7. Формування полікультурної компетентності майбутніх економістів / Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. // Engineering and Educational Technologies, 2019, 7 (1), pp. 56-64.
  8. Формування культури інтернет-комунікації у майбутніх економістів // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук: КрНУ, 2019. Вип.2/2019 (115), част.2. С. 11-17.
  9. Формування професійної компетентності майбутніх теологів з використанням інноваційних технологій навчання / Беспарточна О. І. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя: КПУ, 2019. Вип. 63. Т 2. С. 27-31.
  10. Психолого-педагогічні засади формування екологічної культури студентів / Беспарточна О. І., Літвінова О. В. // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук: КрНУ, 2019. Вип. 2/2019 (115), част. 2. С. 76-85.
  11. Формування професійної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника у процесі професійної підготовки / Беспарточна О. І., Поясок Т. Б. // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук: КрНУ, 2018. Вип.2/2018(109), част. 2. С. 102-108.
  12. Формування конфліктологічної компетентності у студентів-правників у процесі фахової підготовки/ Беспарточна О. І. // Інженерні та освітні технології: щоквартальний науково-практичний журнал (електронний журнал). Кременчук: КрНУ, 2018. Вип. 1 (21). 92 с. URL: http://eetecs.kdu.edu.ua
  13. Акемеологічний аспект застосування дистанційного навчання у професійній підготовці фахівців // Т.Б.Поясок, О.І.Беспарточна // Неперервна освіта: акмеологічні студії. (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук. журнал / за заг.ред. Гладкової В. М. К.: Ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. №1. 120 с. Київ, 2017. Вип. № 1. С. 76-84.
  14. Компаративний аналіз особливостей професійної підготовки студентів економічних спеціальностей /Беспарточна О. І., Яковенко Я. Ю. // Інженерні та освітні технології. Кременчук, 2017. Вип. 4 (19). С. 12-17. URL: http://eetecs.kdu.edu.ua/
  15. Особливості комунікативної компетентності філологів-перекладачів / Беспарточна О. І., Шиманська Я. В. // Інженерні та освітні технології. Кременчук, 2017. Вип. 4 (19). С. 84-89. URL: http://eetecs.kdu.edu.ua/
  16. Особливості застосування ділових ігор під час вивчення графічного дизайну студентами інженерних спеціальностей / Беспарточна О. І., Зюман Г. Ю. // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія педагогіка і психологія. Педагогічні науки. Вип.3 (10). Дніпропетровськ, 2017. С. 37-41.
  17. Borrowings in journalistic text as a factor of students’ social and cultural competence expansion /Беспарточна О. І., Кантемірова Р. М. // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук: КрНУ, 2017. Вип. 2/2017 (103), част. 2. С. 132-141.

Наявність виданого підручника чи навчального посібника або монографії:

  1. Магдисюк Л., Замелюк М., Беспарточна О., Борбич Н.. Психологічна допомога дитині та сім’ї: практикум: навчальний посібник. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 280 с.
  2. Беспарточна О., Пущ О. А., Дучимінська Т. І. Позитивний вплив читання на розвиток пізнавальних навичок дитини. Шляхи подолання кризи читання: соціально-комунікаційні та психолого-педагогічні аспекти: колективна монографія. Кременчук: КрНУ, 2022. 193 с.
  3. Беспарточна О., Замелюк М., Левицька В., Хомярчук А. Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія: навчальний посібник. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 150 с.
  4. Bespartochna O., Poyasok T. Formation of education and professional motivation of the future teacher. Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі: колективна монографія / наук. ред. Л.В.Герасименко, В.Ф.Моргун. Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2020. С. 128–149.
  5. Поясок Т. Б., Беспарточна О. І., Костенко О. В. Сучасні технології освітнього процесу: інтерактивний навчальний посібник. Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2020. 228 с.
  6. Поясок Т. Б., Беспарточна О. І., Герасименко Л. В. Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський, англо-український): навчальний посібник. Кременчук: ПП Щербатих О. В., 2019. 120 с.
  7. Загірняк М. В., Поясок Т. Б., Беспарточна О. І., Токарєва А. В. Медіапедагогіка: підручник (для студентів, магістрантів, аспірантів і викладачів закладів вищої освіти). 2-ге вид., переробл. і доповн. Харків: ДРУКАРНЯ МАДРИД, 2018. 316 с.
  8. Беспарточна О. І., Горбань С. І. Структура професійної компетентності майбутнього художника сакрального живопису (на прикладі Полтавської духовної семінарії). Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості: колективна монографія; за ред. В. Ф. Моргуна, Л. В. Герасименко, Р. М. Білоус. Кременчук: КрНУ, 2016. 416 с.
  9. Беспарточна О. І., Поясок Т. Б. Загальнізакономірності та принципипрофесійноїпідготовкифахівців на засадах системного підходу. Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: колективна монографія / редкол.: В.О.Огнев’юк, С.О.Сисоєва, Я.С.Фруктова. К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016. 912 с. С.521-544.

Наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір

  1. № 98238 Підручник «Медіапедагогіка».
  2. № 98235 Навчальний посібник «Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу».
  3. № 98189 Навчальний посібник «Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський, англо-український).
  4. № 100580 Монографія «Розробка національної системи кваліфікацій у Російській Федерації: соціально-педагогічні умови».
  5. № 100796 Наукова стаття «Організація педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу в комп̓̓̓ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу вищої освіти».
  6. № 107274 Навчальний посібник: «Педагогіка партнерства».

Виконання функцій наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України, або іноземного рецензованого наукового видання:

  • член редакційної колегії «Вісника КрНУ імені Михайла Остроградського. Серія: Педагогічні науки» (Україна, м. Кременчук, КрНУ).
  • член редакційної колегії «Вісника КрНУ імені Михайла Остроградського» (Україна, м.Кременчук, КрНУ).
  • член редакційної колегії наукового видання «Зошити наукові ВСГ. Серія : Освіта–Родина–Суспільство» Zeszyty Naukowe Wyzszej Szkoly Gospodarki // Edukacja - Rodzina - Spoteczenstwo (Польща, м. Бидгощ).
  • член редакційної колегії науково-практичного журналу «Інженерні та освітні технології» (Україна, м. Кременчук, КрНУ);
  • член редакційної колегії науково-практичного журналу «Теорія і практика правління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. Харків: НТУ «ХПІ» (Україна, м. Харків).
  • виконавець науково-дослідної роботи за договором №498/21 від 17.05.2021 «Педагогічний тренінг «Мистецтво управлінського спілкування як засіб формування корпоративної культури».

Організаційна робота у закладах освіти на посадах керівника (заступника керівника) закладу освіти/інституту/факультету/відділення (наукової установи)/ філії/кафедри або іншого відповідального за підготовку здобувачів вищої освіти підрозділу/відділу (наукової установи)/навчально-методичного управління (відділу)/лабораторії/іншого навчально-наукового (інноваційного) структурного підрозділу/вченого секретаря закладу освіти (факультету, інституту)/відповідального секретаря приймальної комісії та його заступника:

2019 р. дотепер – гарант освітньої програми 011 «Освітні педагогічні науки», другий (магістерський) рівень вищої освіти.

2021 р. дотепер – керівник навчально-методичного центру нормативно-правового забезпечення навчального процесу КрНУ.

Участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради (не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад:

1. Член спеціалізованої вченої ради К 45.052.07 у КрНУ.

2. Офіційний опонент:

  • Офіційний опонент дисертаційного дослідження, поданого на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2017 р. Спеціалізована вчена рада К 45.052.07). Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти – Цвіркун Л. О.
  • Офіційний опонент дисертаційного дослідження, поданого на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, 2018 р. Спеціалізована вчена рада К 08.120.02). Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти – Жданюк А. В.
  • Офіційний опонент дисертаційного дослідження, поданого на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Сумський державний педагогічний університет, 2018 р. Спеціалізована вчена рада К 55.053.03). Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти – Литвиненко О. В.
  • Офіційний опонент дисертаційного дослідження, поданого на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, 2020 р. Спеціалізована вчена рада Д 17.127.04). Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти – Дерструганова Н. В.
  • Офіційний опонент дисертаційного дослідження, поданого на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, 2021 р. Спеціалізована вчена рада Д 26.133.06). Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти – Карпенко А. С.
  • Офіційний опонент дисертаційного дослідження, поданого на здобуття наукового ступеня доктор філософії (Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, 22.12.2021). Разова спеціалізована вчена рада ДФ 08.120.010). Спеціальність 015 Професійна освіта – Блохіна В. Ю.

Захист дисертації на здобуття наукового ступеня, наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня

  1. Науковий керівник одного здобувача, який отримав документ про присудження наукового ступеня кандидата педагогічних наук: Горбань С. І. спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (2018 р.).
  2. Науковий керівник одного доктора філософії, яка отримала документ про присудження наукового ступеня Доктора філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта: Кірюхіна М. В. (2020 р.)

Робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)

  • член комісії з проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» зі спеціальності 011 – Освітні, педагогічні науки за другим (магістерським рівнем) Київський університет імені Бориса Грінченка
  • експерт Національного агентства забезпечення якості освіти України (НАЗЯВО).
  • галузева експертна рада Національної агенції забезпечення якості вищої освіти 015 Професійна освіта (резерв)
  • член спеціалізованоївченої ради К 45.052.07
  • голова комісії з проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Професійна освіта (Дизайн виробів легкої промисловості), другий (магістерський), 01 Освіта / Педагогіка, 015.17 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) КНУ технологій та дизайну.
  • експерт комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю «011 Науки про освіту» освітньо-наукової програми «Загальна педагогіка та історія педагогіки» у Житомирському державному університеті імені Івана Франка.
  • експерт комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю «011 Освітні, педагогічні науки» освітньо-наукової програми «Загальнапедагогіка та історіяпедагогіки» у Дрогобицькому державному університеті імені Івана Франка.
  • голова комісії з проведення первинної акредитаційної експертизио світньо-наукової програми 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями) ІІІ рівня вищоїосвіти у Національному університеті «Львівська політехніка».
  • експерт комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 015 Професійна освіта Спеціалізація 015.17 Технологія виробів легкої промисловості. Українська інженерно-педагогічна академія 11-13.02.2021. ОПП бакалавр. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка.
  • експерт комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 015 Професійна освіта Спеціалізація Транспорт. Національний транспортний університет 11-13.03.2021. ОПП бакалавр. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка.
  • експерт комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 015 Професійна освіта Спеціалізація 015.Транспорт. Криворізький державний педагогічний університет 22-24.03.2021. ОПП бакалавр. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка.
  • голова комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля 05-07.05.2021. ОПП магістр. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка.
  • голова комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі освітньо-наукової програми 015 «Професійна освіта» ІІІ рівня вищої освіти у Львівському національному університеті імені Івана Франка 07-09.06.2021. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка.
  • голова комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі освітньо-професійної програми 011 «Освітні педагогічні науки» ІІ рівня вищої освіти у Рівненському державному гуманітарному університеті 27–29.09.2021. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка;
  • голова комісії акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі освітньо-професійної програми 011 «Освітні педагогічні науки» ІІІ рівня вищої освіти у Херсонському державному університеті 23–25.12.2021. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка.

Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій загальною кількістю три найменування:

  1. Методичні вказівки щодо семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія» для студентів денної форми навчання зі спеціальності 014.09 «Середня освіта» (Інформатика) освітнього ступеня «Бакалавр». Укладач О. І. Беспарточна. Кременчук, 2022. 55 с.
  2. Методичні вказівки щодо практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Педагогічна риторика та психологія ведення переговорів» для студентів денної та заочної форми навчання зі спеціальності 011 – «Освітні, педагогічні науки» освітнього ступеня «магістр». Укладач О. І. Беспарточна. Кременчук, 2022. 66 с.
  3. Методичні вказівки щодо семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія сім’ї та дитячо-батьківських відносин» для студентів денної форми навчання за напрямом підготовки 053 – «Психологія» освітній ступінь «Бакалавр психології». Укладач О. І. Беспарточна. Кременчук, 2022. 80 с.
  4. Методичні вказівки щодо семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія» для студентів денної форми навчання зі спеціальності 035.04 «Філологія» (спеціалізація 035.041 «Германські мови та літератури» (переклад включно; перша англійська); 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»; 061 «Журналістика»; 081 «Право», 014.01 «Середня освіта» (Українська мова і література) освітнього ступеня «Бакалавр». Укладач О. І. Беспарточна, Т. Б. Поясок. Кременчук, 2021. 60 с.
  5. Методичні вказівки щодо семінарських занять з навчальної дисципліни «Сучасні освітні технології» для студентів денної та заочної форм навчання зі спеціальності 011 – «Освітні педагогічні науки» освітньо-професійної програми «Освітні педагогічні науки» освітнього ступеня «магістр». Укладач О. І. Беспарточна, Т. Б. Поясок. Кременчук, 2021. 97 с.
  6. Методичні вказівки щодо самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасні освітні технології» для студентів денної та заочної форми навчання зі спеціальності 011 – «Освітні педагогічні науки» освітнього ступеня «магістр». Укладач О. І. Беспарточна, Т. Б. Поясок. Кременчук, 2021. 23 с.
  7. Методичні вказівки щодо організації та проходження практичної підготовки та стажування для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 011 – «Освітні педагогічні науки» освітнього ступеня «Магістр» Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2021.34 с.
  8. Методологія та методика науково-педагогічного дослідження: методичні вказівки щодо практичних занять, лабораторної і самостійної роботи з навчальної дисципліни для підготовки магістра денної та заочної форми навчання за спеціальністю 011 (Освітні педагогічні науки). Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2020.59 с.
  9. Медіапедагогіка та інформаційні технології в освіті: методичні вказівки щодо практичних, лабораторних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки» освітнього ступеня «Магістр», частина 1, 2. Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2020. 130 с.
  10. Методичні вказівки щодо практичних занять, лабораторної і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методологія та методика науково-педагогічного дослідження» для підготовки магістра денної та вечірньої форми навчання за спеціальністю 011 (Освітні педагогічні науки). Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2020. 69 с.
  11. Методичні вказівки до виконання курсових робіт з навчальної дисципліни «Методологія та методика науково-педагогічного дослідження» для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 011 – «Освітні педагогічні науки» освітнього ступеня «Магістр».Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2020. 40 с.
  12. Методичні вказівки щодо семінарських, лабораторних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теорія і практика вищої професійної освіти»для підготовки доктора філософії денної та вечірньої форми навчання зіспеціальності 015 (Професійна освіта)Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2019. 54 с.
  13. Методичні вказівки щодо семінарських занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Планування та організація навчально-виховного процесу у вищій школі» для підготовки доктора філософії денної та вечірньої форми навчання за спеціальністю 015 (Професійна освіта). Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2019. 69 с.
  14. Методичні вказівки що до семінарських, практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Медіапедагогіка» для студентів денної та заочної форми навчання всіх спеціальностей освітній ступінь «магістр» - Кременчук: Вид. відділ КНУ ім. М. Остроградського. Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2018. 77 с.
  15. Методичні вказівки щодо семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія сім’ї» для студентів денної форми навчання зі спеціальності 053 – «Психологія» освітній ступінь «Бакалавр»Укладач О. І. Беспарточна, Кременчук 2018. 64 с.
  16. Методичні вказівки щодо семінарських занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасні технології освітнього процесу» для аспірантів денної та вечірньої форм навчання зі спеціальності 015 Професійна освіта; освітнього ступеня «Доктор філософії»; Кременчук: Вид. відділ КНУ ім. М. Остроградського.Укладач О. І. Беспарточна, Т. Б. Поясок Кременчук 2018. 92 с.

Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком/проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів; керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету,суддівського корпусу):

  1. Керівництво студенткою Гайковою Г. Р., яка зайняла ІІ місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт в галузі 015 «Професійна освіта» (Кременчук, 2022).
  2. Керівництво студенткою Валковою Л. М., яка зайняла ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт в галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (Мелітополь, 2021).
  3. Керівництво студенткою Кіпа А. С. яка зайняла ІІІ місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з професійної освіти (Харків, 2019).
  4. Керівництво студенткою Витришко І. С., яка зайняла ІІ місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з професійної освіти (Харків, 2017).
  5. Керівництво студенткою Ніколаєнко В. А., яка зайняла І місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки (Кременчук, 2016).

Наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики:

  1. Беспарточна О. І, Гайкова А. Р. Забезпечення якості та удосконалення вищої освіти в сучасних умовах. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи» (Львів, 5–6 травня 2022 р.). С.173–176.
  2. Беспарточна О. І, Гайкова А. Р. Трендові інновації в освіті. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій» (Глухів, 13 травня 2022 р.). Глухівський НПУ ім.О.Довженка, 2022. 317 с. С.29–32.
  3. Беспарточна О. І, Пшеничко І. Інтерактивне навчання у закладах вищої освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями модернізації освіти: досвід, реалії, перспективи» (Дрогобич, 7–8 квітня 2022 р.). С.123–125.
  4. Беспарточна О. І, Гайкова А. Р. Інноваційні впровадження у вищій школі. Матеріали ХХІХ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського «Актуальні проблеми життєдіяльності суспільства» (Кременчук, 28–29 квітня 2022 р.). С.220–222.
  5. Беспарточна О. І. Явища булінгу як соціально-педагогічна проблема сучасного суспільства. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства» (Кременчук, КрНУ, 20–21 жовтня 2021 р.). С.154–157.
  6. Беспарточна О. І. Роль інформаційних технологій у розвитку креативних здібностей студентів гуманітарних спеціальностей. Збірник XIX Міжнародної науково-практичної конференції «Ідеї академіка В.І. Вернадського і науково-практичні проблеми сталого розвитку освіти і науки». Кременчук: КрНУ, 2021. С.20–24.
  7. Bespartochna O. I. Development of professional motivation of psychologists in the context of situational modeling. Baltic International Academy (BIA) Conference in Psychology “Modern Social Psychology: Theory and Practice” in remote format within the framework of the XI International Scientific and Practical Conference “Time of Challenges and Opportunities: Problems, Solutions and Prospects” (13-15 May 2021, Riga). s.106-112.
  8. Bespartochna O. I. World and domestic models of university education development: a comparative analysis. 10th international conference on manufacturing science and education – MSE 2021 (June 2-4, 2021 Sibiu, Romania). s.177-195.
  9. Беспарточна О. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної роботи студентів. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів і компютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці» (м. Київ, 28 квітня 2021 р.) С. 67-72.
  10. Беспарточна О. І. Європейський досвід впровадження дуальної освіти. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій» (м. Глухів, 02 квітня 2021 р.)
  11. Poyasok T. B., Bespartochna O. I. Implementation of information and communication technologies in training of future specialists. Tendenzeat tual idel la moderna ricerca scientifica: der Sammlungwissenschaftlicher Arbeiten «ΛΌГOΣ» zu den Materialien der internationalen wissen schaftlich-praktischen Konferenz (B.2), (5. Juni, 2020, Stuttgart). Deutschland: Europäische Wissenschaftsplattform. Р. 10-14.
  12. Poyasok T. B., Bespartochna O. I. Мethodology of scientific research as a component of professional training of future masters. Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів: матеріали VI науково-практичної конференції (Харків, 28 травня 2020 р.) / за заг. ред. Романовського О. Г., Х.: НТУ «ХПІ», 2020. 517 с. С. 400-404.
  13. Беспарточна О. І, Углава Т.Є. Методика формування самоосвітньої компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. Всеукраїнська науково-методична конференція «Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті» (Харків, 19–20 листопада 2020 р.). Харківській національний ун-т ім. В. Н. Каразіна С. 81-85.
  14. Беспарточна О. І. Подружня сумісність, як фактор стабільності шлюбу. Соціально–психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства: зб. наук. праць / за заг. ред. д.психол.н., проф. Ю.О.Бохонкової. Сєвєродонецьк: вид–во СНУ ім. В. Даля,2020. 232 с. С. 15-18.
  15. Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. Полікультурна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх економістів. Сучасна вища освіта: реалії, проблеми, перспективи: збірник тез Міжнародної конференції у місті (Кременчук 14-15 травня 2019 р.). C.55-57.
  16. Bespartochna O. I. Modern scientific approaches to the definition of “Educational Тourism”. V Міжнародна науково-практична конференція “Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства» (Кременчук, КрНУ, 16-17 жовтня 2019 р.). С.221-223.
  17. Беспарточна О. І. Особливості навчального співробітництва викладачів і студентів у подоланні педагогічних бар’єрів. V Міжнародна науково-практична конференція “Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства» (Кременчук, КрНУ, 16-17 жовтня 2019 р.). С.109-111.
  18. Bespartochna O. I. Blockchain technology in the knowledge evaluation of the students and in the fight with the academic plagiarism. Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті та науці». Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь, 13-14 червня 2019 р.).
  19. Беспарточна О. І. Організація самостійної роботи студентів вищої школи у навчально-пізнавальній діяльності. IV Міжнародна конференція «Психолого-педагогічні та соціальні проблеми сучасного суспільства» (Кременчук, КрНУ, 2018 р.). С. 16–19.
  20. Беспарточна О. І. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес викладання гуманітарних дисциплін. ХVІІІ Міжнародна науково-практична конференція „Ідеї академіка Вернадського та науково-практичні проблеми сталого розвитку регіонів”: тези доповідей (11-13 травня 2018 р.). Кременчук, 2018.

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю:

  • Член-кореспондент Української академії акмеологічних наук (№ К-124 від 28.10.2016)
  • Член Української асоціації сімейних психологів (сертифікат № КС-34 від 28 жовтня 2020 р. протокол № 9)
  • Член Асоціації міжнародного освітнього та наукового співробітництва (з 2020 р.)
  • Член Асоціації психологів вищої школи України (сертифікат № 22/002 від 1.03.2022 р.)

 Досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років:

17 років (2005–2022 рр.) на посадах педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Документи викладача

Посвідчення члена Асоціації психологів вищої школи України

Свідоцтво члена Асоціації міжнародного освітнього та наукового співробітництва 

Сертифікат про участь в онлайн-семінарі

Грамота за підготовку студента-переможця 

Свідоцтво про підвищення кваліфікації 

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

© Copyright 2012–2022 Кафедра психології, педагогіки та філософії. All Rights Reserved.