• Телефон: (05366)  3-61-72
  • Пошта: kafspn@rambler.ru

Звіт про роботу школи юного психолога на базі кафедри психології, педагогіки та філософії за осінній семестр 2016/2017 навчального року

   Протягом осіннього семестру на кафедрі психології, педагогіки та філософії відбулось три засідання Школи юного психолога.

   Учасниками Школи юного психолога є учні випускних класів загальноосвітніх шкіл та гімназій м. Кременчука (№22, 5, 11, 30, 5, 20 та інших), які цікавляться проблемами сучасної психології, прагнуть навчитися краще пізнавати як себе, так і інших людей, розвивати комунікативні навички тощо.

Школа юного психолога

  

 

   Перше засідання відбулось 1 жовтня на тему «Психологія – наука про таємниці нашої души», на якому хлопці та дівчата дізнались про науку психологію, про предмет її вивчення, проводили вправи на знайомство, на створення доброзичливої атмосфери в групі. Було використано психогімнастичні вправи, групові дискусії, арт-терапевтичні вправи. Засідання проводили доцент кафедри, к. психол. н. Літвінова Ольга Володимирівна і студентка-магістрантка 2 курсу навчання Охрименко Вікторія.

  Друге засідання було проведено 22 жовтня на тему «Все про спілкування – комунікація, взаємодія, сприйняття партнера». Для проведення засідання доцент кафедри Літвінова О. В. долучила студентів-магістрантів Кармазину Яну і Розумну Олесю, яким в рамках проходження науково-педагогічної практики потрібно було провести виховний захід. Заняття було проведено в сприятливій, доброзичливій обстановці, що дозволило учням розкрити свої комунікативні якості, навчитися краще розуміти як вербальні, так і невербальні засоби спілкування, програти певні ролі. Все це стало можливим завдяки використанню психотренінгових вправ, рольових ігор, групових дискусій, арт-технік.

  Третє засідання було проведено 19 листопада на тему «Я і мій характер – методи пізнання своїх психологічних особливостей», проводила його доцент кафедри Літвінова О. В. Учасниками було запропоновано проведення великої кількості тренінгових вправ: «Інтерв’ю з партером» – для кращого розуміння партнера по спілкуванню і представлення його всій групі; вправа «Хто Я» з використанням метафоричних асоціативних карт, психодіагностична методика «Психогеометричний тест» Делінгера та багато інших. Все це дозволили учасникам зрозуміти свої позитивні та негативні якості, визначити різні сторони свого «Я», знайти ті якості, які допомагають досягати в житті певних результатів, а які, навпаки, заважають. Наприкінці заняття учасники ділилися своїми враженнями, говорили про відчуття та емоції, які вони відчували протягом заняття, отримали практичні рекомендації.

  Далі буде…

Школа юного психолога

Школа юного психолога

 Школа юного психолога